وبلاگ بیتوته

معرفی بهترین های ایرانی و جهان

وبلاگ بیتوته

معرفی بهترین های ایرانی و جهان

تاثیر بازاریابی پیامکی بر کسب و کارها

 

  • ارسال جدیدترین اطلاعات و اخبار در سریع ترین زمان

کدام یک از روش های بازاریابی را سراغ دارید، که با بالاترین سرعت ممکن، جدیدترین اطلاعات و اخباری که برای مخاطبین مفید می باشد را، به مخاطبین هدف خود برساند. بازاریابی پیامکی در عین سادگی، دارای چنین قابلیت هایی می باشد. اگر مخاطبین خود را بشناسید، قطعاً به نیازهای آن ها نیز اشراف دارید. بنابراین می توانید به محض این که اطلاعات یا اخبار مهمی که نیاز مخاطبین شما را تأمین می کند، را در کوتاه ترین زمان و در یک متن کوتاه برای آن ها ارسال کنید و آن ها غافلگیر و هیجان زده می شود.

پس از نوشتن متن پیامک تنها با یک کلیک می توانید پیامکتان را ارسال کنید و اوحداکثر 3 دقیق بعد پیامکتان را دریافت می کند. این زمان کوتاه برای تبلیغات و اطلاع رسانی کسب و کارتان فوق العاده است.
 

  • بالاترین دقت در تبلیغات

تأثیر بازاریابی پیامکی بر کسب و کارها، زمانی راندمان و بهره وری از این روش را افزایش می دهد که یک متن خلاصه و درعین حال ساده و موثر، با نهایت دقت به مخاطبین شما منتقل شود. در این مرحله به کار گیری خلاقیت، نقش به مراتب بالاتری دارد.

باید سعی کرد تا با نوشتن یک متن متفاوت و منحصر به فرد، هر مخاطبی را جذب کرد. همچنین از دیگر مزایای این بازاریابی همین استفاده از خلاقیت در نوشتن متنی در حد یک یا دو جمله است که هم موثر و جذاب باشد و هم این که تا ابد در ذهن مخاطب حک شده و پایدار باقی بماند.




 

  • ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش بازاریابی

شاید به نظر برسد، که بازاریابی پیامکی پرهزینه و پر زرق و برق است که تا این حد موثر واقع می شود. چون همیشه تصور بر این است که موفقیت در کسب و کار، ارتباط مستقیمی با هزینه و سرمایه گذاری آن دارد و اگر این بازاریابی  موفقیت آمیز است، پس هزینه گزافی باید برای آن صرف شود. درصورتی که تأثیر آن بر کسب و کارها، علل دیگری دارد. در واقع، بازاریابی از طریق ازسال پیامک یک شیوۀ ارزان می باشد.


پیامک تبلیغاتی
 

  • تأثیر متن نوشته شده برای ارسال

تأثیر بازاریابی با پیامک بر کسب و کارها،ارتباط مستقیم با متن ارسالی شما دارد. بنابراین، اهمیت و میزان تأثیر گذاری متن اس ام اس را به شدت جدی بگیرید. گاهی اوقات، پیش آمده است که، فقط یک کلمه در متن پیامک باعث استقبال گسترده از طرف مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی را دریافت کرده اند، شده است. متن اس ام اس، باید دقیق، جذاب و خلاقانه باشد. مردم همیشه از تنوع و تمایز استقبال می کنند.

از جمله ها یا حتی کلمات کلیشه ای استفاده نکنید. با در نظر گرفتن خواسته و نیازهای مخاطبینی که آن ها را می شناسید، در همین مرحله می توانید مخاطب را جذب کرده و او را به یک هدف دائمی تبدیل کند.
بنابراین، تأثیر بازاریابی پیامکی بر کسب و کارها، به متنی که آماده کرده و قصد ارسال آن را دارید، به شدت وابستگی دارد.
 

  • معرفی برند

یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها این است که با خیال راحت می توانید، برند خود را با هزینه ای بسیار پایین معرفی کنید. معرفی برند در پیامک های تبلیغاتی باعث می شود به راحتی وارد بازار رقابتی شوید. ولی فراموش نکنید که، همیشه رقیب وجود دارد. بنابراین، تداوم و پیوستگی در تداوم این پروسه همراه با رعایت نکات ریز و درشت آن و همچنین ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا مناسبتی در هر زمینه ای می تواند در تاثیر گذاری پیامک های ارسالی بسیار موثر باشد.

 سعی کنید جهت رسیدن به بیشترین تأثیردر بازاریابی اس ام اسی بر کسب و کارتان، به یک دورۀ محدود بسنده نکنید. باید پیگیر باشید. در هر پیامکی، اطلاعات مربوطه به پیامک های قبلی را ادامه دهید. اما با متن های تصاعدی و متفاوت، با این منظور که ارتباط با مخاطبین را صمیمانه تر و مستحکم تر کنید. آن گاه است که تأثیر بازاریابی پیامکی را بر کسب و کار خود کاملاً مشاهده خواهید کرد.

 

  • صرفه جویی در زمان

این مزیت را دست کم نگیرید، مزیتی که مقولۀ زمان را هدف قرار داده است. امروزه، زمان، بسیار بیشتر از گذشته، اهمیت دارد. بله! وقت طلاست ! صرفه جویی در زمان و ارسال سریع و بدون کوچک ترین تأخیر از مزایای دیگر بازاریابی با ارسال پیامک انبوه است که تأثیر اس ام اس مارکتینگ را بر کسب و کارها را بیش از پیش جلوه گر کرده است. سریع ترین ارسال اطلاعات مفید به مخاطبین، فقط در ارسال پیامک انبوه دیده می شود.
 

  • نرخ تحویل بالا

 
به دلیل اینکه بیشتر مردم موبایل های خود را بیشتر ساعات شبانه روز به همراه دارند و تقریبا تمام دستگاه های تلفن همراه امکان ارسال و دریافت پیامک دارند، طبیعی است که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نرخ تحویل بالایی داشته باشد. برای تحقیق بیشتر در این مورد می توانید نرخ تحویل پیامک را با ایمیل مقایسه کنید. از آنجایی که تحویل پیامک همانند ایمیل نیاز به اتصال به اینترت ندارد می توانید دریابید که مزیت ارسال پیامک بسیار بیشتر از ایمیل است.



  • ارتباط مستقیم با مخاطبین و حتی ایجاد رابطه ای صمیمانه

 
یکی از مزیت های اس ام اس مارکتینگ این است که شما می توانید متن پیامک را شخصی سازی کرده و رابطه ای صمیمانه تر برقرار کنید. روی صحبت شما در متن پیامک تبلیغاتی مخاطبتان است. پس اگر او مشتری با سابقه شماست به او نشان دهید که اورا می شناسید. شما می توانید با استفاده از مشخصات وی به او این اطمینان را بدهید که برای او ارزش قائل هستید.
 بنابراین، مشاهده می کنید که بازاریابی پیامک، با داشتن مزایایی منحصر به فرد، جایگاه خود را تثبیت کرده است. تأثیر بازاریابی پیامکی بر کسب و کارها، با توضیحاتی که خدمت شما دادیم، اکنون ملموس تر جلوه می کند.

پنل اس ام اس ابزار بازاریابی پیامکی


اما نکته مهمی که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید ابزار ارسال پیامک های تبلیغاتی است. در حقیقت پنل اس ام اس مهم ترین ابزاری است که شما به آن نیازدارید.
شما می توانید با خرید پنل همیار اس ام اس ضمن برخورداری از یک پنل با کاربری ساده برای ارسال و دریافت پیامک، متن پیامک های خود را شخصی سازی کرده، زمان ارسال های آینده آن را از پیش تنظیم کنید، بانک شماره تلفن های هدفمند برای دستیابی به مخاطبین در اختیار داشته باشید و مهم تراز همه از تعرفه پایین پیامکی استفاده کرده و در صرف هرینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید.

منبع 

بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه انتخاب کنیم؟

طراحی سایت به دلیل گسترش دنیای اینترنت در بین مردم در ایران و جهان باعث شده طراحی یک سایت برای شرکت ها و مراکز تجاری یک امر بسیار ضروری باشد. از اینرو ​طراحی سایت برای شرکتها و مراکز تجاری یکی از دغدغه های اصلی مدیران توسعه کسب و کار است. در این جستار راهکارهای یافتن بهترین شرکت طراحی سایت ذکر شده است.


​ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

برای اینکه بهترین شرکت برای طراحی سایت را بیابیم در ابتدا باید نمونه کارها و خدماتی که شرکتها به شما ارائه می دهند را مورد بررسی قرار دهید. در ابتدای انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت، تمامی امکاناتی که میخواهید در سایت خود ارائه کنید را مورد بررسی قرار دهید. پس از اینکه امکانات وبسایتتان را شناختید و اطمینان حاصل کردید نیازهای شما با این سیستم برطرف میشود یک گزینه تایید بر این شرکت خواهد بود. همچنین ​قیمت طراحی سایت در بهترین شرکت طراحی سایت باید مشخص و مقرون به صرفه باشد

مورد دومی که در انتخاب بهترین شرکت برای طراحی وبسایت باید مدنظر قرار گیرد این است که نمونه کارهای آن شرکت را بررسی و رضایت مشتریان را سنجش کنید. در صورت جواب مثبت مشتریان به خدمات پس از فروش این شرکت، میتوانید این شرکت را به عنوان پیمانکار انتخاب کنید.


معرفی یکی از حرفهایترین شرکتهای طراحی سایت

یکی از شرکتهای برتر در حوزه طراحی سایت و افزایش رتبه وبسایت در گوگل، شرکت طراحی سایت «اینتن» است. «اینتن» با تکیه بر کارشناسان آکادمیک و باتجربه در حوزه طراحی سایت و ​سئو توانسته است تاکنون بیش از ۵۰۰ نمونه کار طراحی سایت و سئو موفق در دنیای اینترنت ارائه کند. در طراحی سایت به متد اینتن، از جدیدترین تکنولوژیهای طراحی سایت در طراحی وب سایت برای شما استفاده خواهد شد.

با بررسی نمونه کارهای این شرکت میتوانید به نمونه کارهای بسیار با ارزشی دست پیدا کنید که نشان از قدرت برنامه نویسی و سئو این شرکت دارد.

گوگل ادوردز چیست

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند. معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد. در ادامه این ضوابط را بررسی خواهیم کرد.

آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟

در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها می‌تواند مفید و کارساز باشد. انتخاب کلمات کلیدی درست، تنظیم هزینه درست برای کلمات، تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف، نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت و در نهایت سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران از جمله مواردی هستند که می توانند تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند. متاسفانه برخی از افراد به دلیل اطلاعات کم استفاده نادرستی از ادوردز می کنند و به این نتیجه می رسند که این تبلیغات به صرفه نیست. استفاده از راهنمایی های یک مشاور تبلیغاتی ادوردز می تواند نظر این افراد را به کلی تغییر دهد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

ایجاد اکانت گوگل ادوردز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید و تنها به ازای کلیک بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید. هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع این پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان دهید.

 

چگونه می توان در گوگل ادوردز تبلیغ کرد؟

برای تبلیغ در گوگل ادوردز ابتدا باید کار با سیستم گوگل ادوردز را یاد بگیرید. آموزش تبلیغ در گوگل